FASTHOLD SALGET I DETAIL – FIND NYE ONLINE SAMARBEJDSPARTNERE
Der skal tænkes ud af boksen hvis man vil fastholde salget i detailhandlen i disse tider. En mulig løsning er at finde nye samarbejdspartnere hvor man fælles kan igangsætte initiativer …
Styrk din virksomhed med digitalisering
Der skal tænkes ud af boksen hvis man vil fastholde salget i detailhandlen i disse tider. En mulig løsning er at finde nye samarbejdspartnere hvor man fælles kan igangsætte initiativer …
Hvis du vil fastholde salget, er her en mulig løsning, hvor du bringer din butik ud til kunden. Kunderne sidder i disse dage foran skærmen og shopper, men det giver …
Detailhandlen er den tredje mest udfordrede branche og der må anvendes nye metoder og værktøjer for at fastholde salget. Mens nogle butikker holder lukket, fortsætter andre med at holde åbent …
Zalando har øget sit salg og tilstedeværelse indenfor luksussegmentet, og følger nu op med at introducere et nyt tiltag på sin platform for at øge omsætningen 15-20%. Zalando udvikler et …
Amazon udvider sin fysiske tilstedeværelse gennem en videreudvikling af det kasseløse ’GO’ konvenienskoncept til det fire gange større ’Go Grocery’ supermarkedskoncept. Det ser ud til at Amazon ønsker at udvikle …
Starbucks har netop igangsat 5 miljøbæredygtige tiltag for at sikre at de fremover giver mere end de tager fra jorden. Det skal blandt andet ske gennem mindre spild og tilvejebringe …
Trenden inden for #nyeforretningsmodeller i Retail vil de kommende år fokusere på genbrug/Second Hand, cirkulærøkonomi, bæredygtighed samt at mærkevare-leverandører og start-ups vil gå direkte til forbrugeren (DTC) og skærer fordyrende …
Nike fastholder fortsat sin #nyeforretningsmodel for at styrke sit brand på verdensplan, ved at forbyde Retailerne internationalt salg over landegrænserne. Dog gælder dette ikke for EU borgere hvor reglerne stadig …
H&M ved at forbrugere og NGO’er ønsker mere gennemsigtighed omkring produktionen af tøj, både med hensyn til miljøhensyn, bedre løn vilkår, børnearbejde etc. H&M ønsker derfor at være mere åben …
Zara slår markedet samt sin konkurrent H&M gennem sin #nyeforretningsmodel, der fokusere på ‘fast-fashion’, opnået med RFID syet i tøjet og fuldintegreret lagerstyring, der giver fuldt overblik over alle lagre …